Συχνές ερωτήσεις

Λειτουργία χωρίς χρήματα – υπόλοιπο εξάσκησης

Ε: Πώς μπορώ να αποκτήσω επιπλέον μάρκες;

  1. Ανοίξτε οποιονδήποτε πίνακα στην καρτέλα «Λειτουργία χωρίς χρήματα».
  2. Πατήστε την επιλογή «Αποκτήστε μάρκες».
  3. Ολοκληρώστε τη διαδικασία επικύρωσης (αν απαιτείται).
  4. Αποκτήστε το πακέτο «Πίστωση λειτουργίας χωρίς χρήματα» επιλέγοντας την εντολή «Αποκτήστε μάρκες».
  5. Απολαύστε πλήθος πλεονεκτημάτων και διεκδικήστε το καθημερινό μπόνους ύψους 250 δολαρίων!

Προβλήματα με όνομα χρήστη/κωδικό εισόδου

Ε: Ξέχασα τα στοιχεία σύνδεσης, πώς μπορώ να τα επαναφέρω;

A: Χρησιμοποιήστε το εργαλείο υπενθύμισης των στοιχείων σύνδεσης, το οποίο θα σας στείλει αμέσως τα σχετικά στοιχεία στο email που είχατε δηλώσει κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σας.

Ε: Έλαβα μήνυμα σφάλματος που αναφέρει ότι τα στοιχεία σύνδεσής μου δεν είναι σωστά. Τι πρέπει να κάνω;

A: Παρακαλούμε να έχετε υπόψη σας ότι, για να συνδεθείτε επιτυχώς στην εφαρμογή του RummyRoyal, πρέπει να εισάγετε το όνομα χρήστη και όχι το υποκοριστικό (το όνομα που είναι ορατό στους άλλους) που επιλέξατε κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σας. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι οι χαρακτήρες που χρησιμοποιείτε περιλαμβάνουν μόνο γράμματα και αριθμούς, χωρίς κενά.

Κανονισμοί χωρών σχετικά με τα παιχνίδια

Ε: Παλιότερα έπαιζα στη «Λειτουργία με χρήματα» αλλά δεν είναι πια διαθέσιμη στη χώρα μου. Τι άλλες λειτουργίες υπάρχουν;

A: Λόγω των νέων κανονισμών της χώρας σας, δεν διατίθενται πλέον οι υπηρεσίες της «Λειτουργίας με χρήματα». Μπορείτε όμως να απολαύσετε πλήθος δραστηριοτήτων που βρίσκονται στην καρτέλα «Λειτουργία χωρίς χρήματα» και να αρχίσετε να διεκδικείτε ενδιαφέροντα έπαθλα και το αποκλειστικά δικό σας μπόνους εγγραφής.

* Παρακαλούμε σημειώστε ότι το εργαλείο μετατροπής είναι διαθέσιμο μόνο για τους παίκτες των χωρών στις οποίες δεν διατίθενται πλέον οι υπηρεσίες με χρήματα.

 

Οικονομικά θέματα

Απόρριψη κατάθεσης

Ε: Προσπάθησα να κάνω κατάθεση μέσω της πιστωτικής μου κάρτας και έλαβα το ακόλουθο μήνυμα σφάλματος: «Με λύπη μας σας πληροφορούμε ότι η προσπάθεια κατάθεσης απορρίφθηκε».
Τι να κάνω;

A: Σε περίπτωση που η προσπάθεια κατάθεσης δεν ήταν επιτυχής για τον παραπάνω λόγο, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε μια εναλλακτική μέθοδο κατάθεσης, όπως το Entropay.

Μέθοδοι κατάθεσης

Ε: Ποιες μεθόδους κατάθεσης προσφέρετε;

A: Προσφέρουμε στους παίκτες μας πλήθος μεθόδων κατάθεσης.

Διαδικασία ανάληψης

Ε: Χρειάζεται να στείλω έγγραφα επαλήθευσης πριν επεξεργαστείτε το αίτημά μου για ανάληψη;

A: Ναι. Πριν επεξεργαστούμε το πρώτο αίτημα ανάληψης του εκάστοτε παίκτη, απαιτούνται ορισμένα τυπικά έγγραφα επαλήθευσης τα οποία θα βρείτε εδώ. Παρακαλούμε, σημειώστε ότι η διαδικασία εκτελείται σε κάθε περίπτωση κατά την οποία οι παίκτες χρησιμοποιούν μία ή περισσότερες πιστωτικές κάρτες για να χρηματοδοτήσουν το λογαριασμό τους στο RummyRoyal, ενώ μπορεί να απαιτηθεί και σε άλλες περιπτώσεις, κατά την κρίση του Τμήματος Οικονομικών. Η διαδικασία εκτελείτε μία μόνο φορά και συμβαδίζει με τις οικονομικές διαδικασίες της βιομηχανίας παιγνίων, με σκοπό τη διασφάλιση της αποστολής των χρημάτων στο σωστό άτομο και την πρόληψη απάτης. Παρακαλούμε, μελετήστε την πολιτική ασφαλείας και απορρήτου, για να μάθετε περισσότερα για το πώς προστατεύουμε τα προσωπικά στοιχεία σας.

Ε: Τι είναι η περίοδος «σε εκκρεμότητα»; Πώς μπορώ να ακυρώσω την εντολή ανάληψης;

A: Μόλις υποβάλετε αίτημα ανάληψης, θα τεθεί σε εκκρεμότητα για 24-72 ώρες (ανάλογα με την κατάσταση VIP του μέλους). Κατά τη διάρκεια του χρονικού αυτού διαστήματος, μπορείτε να ακυρώσετε την ανάληψη στην ενότητα «Ακύρωση ανάληψης» στη σελίδα του ταμείου.

 

Τεχνικά θέματα

Πρόβλημα με την επικύρωση του email ή την ολοκλήρωση της εγγραφής

Ε: Δεν έλαβα email με τον κωδικό επικύρωσης, πώς μπορώ να επικυρώσω το λογαριασμό μου στο RummyRoyal;

A: Αρκεί να στείλετε email από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (support@rummyroyal.gr), το οποίο να περιλαμβάνει το όνομα χρήστη σας και έγγραφο αίτημα για την επικύρωση του λογαριασμού. Ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί εντός 24 ωρών από τη λήψη του προαναφερθέντος μηνύματος από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Δημιουργία λογαριασμού / Ολοκλήρωση διαδικασίας εγγραφής

Ε: Ενώ προσπαθούσα να δημιουργήσω/ολοκληρώσω το λογαριασμό μου, έλαβα ένα από τα παρακάτω μηνύματα:

  1. Σφάλμα 3001 – Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών.
  2. Από αυτό τον υπολογιστή έχει ήδη δημιουργηθεί λογαριασμός, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών.

A: Για να επιλυθούν τα θέματα που περιγράφηκαν, θα θέλαμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας και να τους ενημερώσετε για το μήνυμα σφάλματος που αντιστοιχεί στο ερώτημά σας.

Προβλήματα σύνδεσης / αποτυχία σύνδεσης

Ε: Η σύνδεση στο ίντερνετ διακόπηκε ενώ έπαιζα, πώς μπορώ να συνεχίσω το παιχνίδι;

A: Παρακαλούμε, έχετε υπόψη σας ότι γνωρίζουμε πως η σύνδεση στο διαδίκτυο μπορεί να διακοπεί ή και να τερματιστεί κάποιες φορές και έχουμε εφαρμόσει ορισμένες ειδικές λειτουργίες στο λογισμικό μας, για να βοηθήσουμε στη διατήρηση της συνέχειας του παιχνιδιού και να δώσουμε στους παίκτες που αποσυνδέθηκαν τη δυνατότητα να επιστρέψουν και να συνεχίσουν το παιχνίδι.
Κατά την απουσία κάποιου παίκτη από το παιχνίδι, η λειτουργία Auto-Play (λειτουργία αυτόματου παιχνιδιού) επιτρέπει τη συνέχιση του παιχνιδιού και του τουρνουά σε περίπτωση που ο παίκτης έχει αποσυνδεθεί ή παραμείνει ανενεργός για περισσότερους από δύο φορές που είναι η σειρά του να παίξει.
Σε αυτή την περίπτωση, η λειτουργία Auto-Play θα τραβήξει ένα φύλλο και θα το απορρίψει αυτόματα. Η λειτουργία Auto-Play θα παραμείνει ενεργή έως ότου επιστρέψει ο παίκτης στο τραπέζι και πατήσει το εικονίδιο «Επέστρεψα», ή μέχρι να τελειώσει ο γύρος. Αν ο παίκτης είναι αποσυνδεδεμένος ή ανενεργός για 2 ή περισσότερες φορές που είναι η σειρά του να παίξει κατά τη διάρκεια ενός τουρνουά (περιλαμβάνονται περισσότεροι γύροι) η λειτουργία Auto-Play θα παραμείνει ενεργή μέχρι τη λήξη του τουρνουά, την επιστροφή ή τον αποκλεισμό του παίκτη.
Ακόμα μια λειτουργία που έχουμε ενσωματώσει στο λογισμικό μας είναι η επιλογή «Επιστροφή στο τραπέζι».
Επιλέγοντας «Επιστροφή στο τραπέζι» (από την οθόνη του κεντρικού λόμπι) το πρόγραμμα-πελάτης σας θα παραμείνει συνδεδεμένο με τους διακομιστές μας και όταν υπάρξει και πάλι σύνδεση στο διαδίκτυο θα μεταφερθείτε στο τραπέζι που παίζατε, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει τελειώσει το παιχνίδι.

Ε: Ποια είναι η πολιτική του RummyRoyal για την περίπτωση αποσύνδεσης;

A: Με τη δήλωση συμμετοχής σε οποιοδήποτε παιχνίδι, οι παίκτες αναλαμβάνουν την πλήρη ευθύνη για τον κίνδυνο αποσύνδεσης από το διαδίκτυο ή παρεμβολών στην επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή τους και τους διακομιστές (server) του RummyRoyal, την περίπτωση παγώματος του παιχνιδιού και οποιουδήποτε άλλου προβλήματος στον υπολογιστή τους. Εκτός από την περίπτωση κατάρρευσης του διακομιστή, το RummyRoyal δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για καμία αποσύνδεση των παικτών από το διακομιστή.
Το RummyRoyal αντιλαμβάνεται ότι ενδέχεται να υπάρξουν αποσυνδέσεις ή παρεμβολές και οι παίκτες θα παραμένουν στο τουρνουά σε λειτουργία Auto-Play (αυτόματο παιχνίδι) μέχρι την επιστροφή ή τον αποκλεισμό τους.
Κατάρρευση διακομιστή: Σε περίπτωση κατάρρευσης του διακομιστή, οι παίκτες θα αποζημιωθούν πλήρως για το ποσό του buy-in.

Προσφορές

5 δολάρια μπόνους εγγραφής

Ε: Πώς θα λάβω τα 5 δολάρια ως μπόνους, χωρίς ανάγκη κατάθεσης;

A: Παρακαλούμε ανατρέξτε στη σελίδα «Μπόνους 5 δολαρίων, χωρίς κατάθεση» για να μάθετε ποιοι δικαιούνται το εν λόγω μπόνους και πώς θα το λάβουν.

100% μπόνους καλωσορίσματος

Ε:Πώς θα πάρω το 100% μπόνους καλωσορίσματος;

A: Παρακαλούμε ανατρέξτε στη σελίδα «100% μπόνους καλωσορίσματος» για να μάθετε πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε το μπόνους των 200 δολαρίων με την πρώτη σας κατάθεση.

Μπόνους καταθέσεων (γενικά)

Ε: Πώς λειτουργούν τα μπόνους καταθέσεων;

A: Όλοι οι παίκτες μας που κάνουν καταθέσεις μπορούν να απολαύσουν ποικιλία ειδικών προσφορών και μπόνους. Οι προσφορές περιλαμβάνουν διάφορα εβδομαδιαία πλεονεκτήματα, δωρεάν κουπόνια και ελκυστικά μπόνους σε μετρητά.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διάφορες προσφορές και προωθητικές ενέργειες και τους όρους τους, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Royal Stars Club

Ε: Πού θα βρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Royal Stars Club;

A: Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τα πλεονεκτήματα, τη δομή και τα μοναδικά έπαθλα του Royal Stars Club κάνοντας κλικ εδώ.


Αν δεν βρήκατε αυτό που ψάχνετε, μπορείτε να στείλετε email στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας (support@rummyroyal.gr). Όσο περισσότερες λεπτομέρειες μας δώσετε, τόσο ευκολότερο θα είναι να ερευνήσουμε το ερώτημά σας και να τόσο γρηγορότερα θα μπορέσουμε να σας απαντήσουμε.
Ορισμένα θέματα απαιτούν περισσότερο έλεγχο από άλλα, αλλά καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να απαντάμε σε εύλογο χρονικό διάστημα στα ερωτήματά σας.
Για να λάβετε απάντηση που θα αφορά το λογαριασμό σας, είναι υποχρεωτικό να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική διεύθυνση που αντιστοιχεί στο λογαριασμό σας στο RummyRoyal ή να μας αναφέρετε το όνομα χρήστη ή το υποκοριστικό σας.